kirándulás

Arany János nyomában

Nyíregyháza – A nyíregyházi Luther Márton Evangélikus Kollégium idén is emlékezetes gyermeknapi meglepetéssel készült: 2018. május 24-én Budapestre vitt minket kirándulni. Az Arany János-emlékév keretében ugyanis kollégiumunk nyert egy pályázaton, melyet a Petőfi Irodalmi Múzeum írt ki.

Kirándultak a bajai evangélikusok

Baja – Mohács – 2018. május 12-én gyülekezeti kirándulást szerveztünk. Meglátogattuk a Mohácsi nemzeti emlékhelyet Sátorhelyen, ahol a kiállítás megtekintésén túl az emlékhelyek napja alkalmából érdekes előadást hallgatva jártuk végig a sírkertet, és egy kiállítás megnyitóján is részt vettünk – írták a bajai gyülekezet Facebook-oldalán.

Száz Kárpát-medencei középiskolás kirándul a hétvégén Kárpátalján – köztük a győri Péterfy diákjai

Budapest – 2018. május 11. és 13. között negyedik alkalommal valósul meg a középiskolásokat megszólító „Kárpátaljai kirándulás” a Rákóczi Szövetség szervezésében. Az utazásba száz Kárpát-medencei középiskolás kapcsolódik be hat magyarországi, hét kárpátaljai, egy felvidéki és két erdélyi középiskolából. A részt vevő iskolák abból a kétszázhetven középiskolából kerültek ki, ahol működik a Rákóczi Szövetség ifjúsági szervezete.

Isten ölelésében telt a debreceni evangélikusok első májusi hétvégéje

Debrecen – Május első hétvégéjére régóta nagy izgalommal készült a debreceni gyülekezet. Szombaton és vasárnap is egész napos program várta a testvéreket.

Tíz településen jártak a konfisok

Dunaújváros – A dunaújvárosi konfirmandusokkal 2018. április 30-án tíz települést érintő villámkirándulást tettünk a jó időben – számolt be szerkesztőségünknek Stermeczki András lelkész.

Kihasználták az Ige-Idők nagykiállítás utolsó napjait a dunaújvárosiak

Budapest – Kihasználva a reformációi Ige-Idők nagykiállítás utolsó napjait Budapestre utaztunk Dunaújvárosból egy gyülekezeti kirándulás keretében. Kelenföldön kezdtünk, ahol áhítat után a helyi Bibliakiállításban gyönyörködtünk.

Családos hétvége a mandabokori gyülekezettel

Sima – Ha csak annyi történt volna a múlt hétvégén, hogy a családommal elmegyünk Simára, már ez is óriási örömmel töltött volna el. Utoljára kb. 15 éve jártam ott, és ha jól emlékszem, az volt az az alkalom, amikor a simai templomban bizonyságot tettem. Ebben a bizonyságtételben elhangzott egy mondat, ami most péntek este a férjemmel és két gyermekünkkel a templom előtt elsétálva eszembe jutott.

Jó hétvégét debreceni evangélikusok!

Debrecen – Gyakran ezzel a jókívánsággal búcsúznak az emberek egymástól a hét vége felé közeledve. A debreceniek számára ez a jó kívánság szeptember második hétvégéjén valósággá lett. Az áprilisi ifjúsági kirándulás sikerén felbuzdulva, 2017. szeptember 9-én a Debreceni Evangélikus Egyházközség kirándulást szervezett az idősebb testvérek számára is, akik közül a legidősebb résztvevő 92 éves volt!

Kirándulás a reformáció magyarországi bölcsőibe

Temesvár – Az 500 éves lutheri és 450 éves magyar reformáció előtt tisztelegtek a Tasnádi Református Egyházközség, a Temesvári Evangélikus-Lutheránus Egyházközség, valamint a Temesvár-Vöröscsárdai Református Egyházközség tagjai.

A Balaton és a levendula – Kirándultak a győr-mosoni egyházmegye lelkészei

Tihany – Családos kirándulást szervezett Kiss Miklós esperes a győr-mosoni egyházmegye lelkészeinek 2017. június 23-án, a Balaton környékére. Az első megálló Zirc mellett, a Pintér-hegyi parkerdőnél volt, ahol a gyerekeket játszótér, a felnőtteket árnyas fák várták.